יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

גדול כן, חופש... לא ממש.

ברוכים הבאים! הגענו לרגע האחד הזה בשנה שהכי מחכים לו והכי חוששים מפניו... החופש הגדול.
בתור ילדה כמובן שזו היתה התקופה האהובה עלי ביותר בשנה! חופש של חודשיים, בבית, בשקט. (למרות שעם האחים הקטנים שלי לא ממש היה שקט..)
אמא שלי עבדה וברגע שהפכתי לנערה מעט בוגרת הפכתי לצוות הווי ובידור עבור התאומים (אחי ואחותי) שכמוני, ממש ממש ממש לא אהבו קייטנות.
לישון עד מאוחר, לרבוץ בצהריים, לסדר את הבית בחמש דקות, עשר דקות לפני שאמא חוזרת ולצאת עם החברים עד הלילה.
היום בתור אמא החופש הגדול אומר עבורי בדיוק ההיפך.
גדול הוא כן אבל חופש הוא לא!
לקום ביחד עם השמש כי היא התהפכה על המוצץ וזה מפריע לה, הוא ששמע אותה מייללת קופץ ברגע מהמיטה ומתחיל את יומו, כל בקשה שלו (ויש הרבה) מתחילה ב"אממממאאאאאא" ארוך, מתנגן ומתוק.
לשמחתי התברכתי באמא ובחמות שעובדות במקביל למשרד החינוך ונהנות מאותם חופשים.. אז מה עושים?
מתנחלים!
הגענו אתמול עם שני תיקים גדולים, בקבוקים, מוצצים, חיתולים והתמקמנו בבית הנופש שלנו לשבוע הקרוב.
אז איפה להיות - יש, אבל מה לעשות?...
שלב תכנוני האטרקציות החל.
יום ראשון בריכה בבית, יום שני טיול, ארוחת בוקר וג'ימבורי, יום שלישי אולי סרט וביום רביעי כבר נראה.
יום חמישי מסומן לו הרחק הרחק באופק והוא בגדר לא נודע.. נראה איך נשרוד.
היום שיחקנו בבריכה שההורים שלי קנו לאיתי.
בשעה 10:00 בדיוק הוא נכנס וישב שם בכיף עד 11:30!! (עם כמה הפסקות שירותים ונישנושים..)
אחר כך כבר מקלחת ואז שנת צהריים נעימה וכשקם מייד ביקש לחזור.
ישבתי לידו על הכיסא כשהוא בבריכה ותחושת החום של 15:30 בצהרים השתלטה עלי.
מכירים את הימים החמים האלה שאתם פשוט חולמים על ליפול לבריכה קפואה?! אז זה בדיוק מה שעשיתי!
עליתי על שורטס וגופייה ונפלתי!
נפלתי 25 שנים אחורה, לחופש הגדול בחצר של סבתא רבה שלי בנשר, כשאני הייתי אותה ילדה בת 3 בבריכת הגומי.
ב-16:30 אמא שלי באה לקרוא לנו להתקלח.
שלחתי את איתי ובשיא הנחמדות הצעתי לרוקן את הבריכה ולנקות את המרפסת.
סוף סוף לבדי.. הפשלתי את שרוולי הגופייה, נשכבתי כולי בבריכה ונהניתי משיזוף קל של עשר דקות.. כיף!!!

הנה כמה תמונות מחווית היום הראשון של החופש של איתי.

אני מקדישה את הפוסט הזה לאמא היקרה שלי ולחמותי ששבוע הבא אנחנו מתנחלים אצלה.. כי אמא יש רק אחת ובזכותן, לילדים שלי יש אפילו עוד קצת יותר...








בקרו אותי באתר שלי - http://www.grushkain.com

מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה