יום חמישי, 13 בפברואר 2014

מצעד הבעלים הזורמים של סטודיו ענבר גרושקה

הם לא רוצים, מקטרים, מעלים הצעות חלופיות (אולי תקחי את אחותך?) מתרצים תירוצים (יש לי בעיות קשב וריכוז ואני לא יכול להיות מרוכז עכשיו שעה וחצי לצילומים) ומה לא... העיקר להימנע צילומי הריון.
ב90% מהשיחות שלי עם בנות שרוצות לבוא להצטלם עולה הנקודה הרגישה של הבעל שלא בעניין.. והאמת שאני מכירה את זה מקרוב, גם לי יש אחד כזה משלי בבית :)

הם לרוב מגיעים לצילומים בכתפיים שמוטות (הרבה גם בזכות התיקים מלאי הביגוד לצילומים שהם אחראים על לסחוב אותם) והם נראים כמי שהפסידו במערכה..
הם לרוב גם לא מחבבים אותי במיוחד בהתחלה כי "בגללי" הם עכשיו "בעונש" הזה.
אבל לאט לאט משהו מתחיל להשתחרר, אנחנו מדברים וצוחקים, הם רואים את הנשים היפות שלהם נהנות, משתחררות ומרגישות זוהרות במיוחד ואז מתחילים להשתחרר גם בעצמם.

דווקא לנושא הזה אין לי רשימת טיפים בסגנון "איך לשכנע את הבעל לבוא, להצטלם ולאהוב את זה" כל אחד הוא שונה ובאמת שלא כל הגברים רוצים ומוכנים לעשות צילומי הריון ומי אני שאשפוט?...

אבל לכבוד הוולנטיינז דיי, הנה כמה מהגברים המדהימים שנשכו את הלשון ועל הדרך הצליחו גם להינות בצילומים אצלי..

רק אהבה חברים שלי...
שבת שלום.

צילומי הריון
הוסף כיתוב

צילומי הריון
צילומי הריון במרכז
צילומי הריון במרכז

צילום הריון

צילומי הריון במרכז

צילומי הריון מומלצים

צילומי הריון

צלמת הריון

צילומי הריון בסטודיו

צילומי הריון אומנותיים

3 תגובות:

  1. תמונות נהדרות וכל הכבוד ל"בעלים הזורמים".

    השבמחק
  2. צלמת מוכשרת ומקסימה, חוויה מומלצת לכל ההורים המצפים לתינוק..
    תמונות מהממות!

    השבמחק