יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הימים חולפים שנה עוברת

כמדי שנה, בסופה של השנה האזרחית, אני לוקחת כמה רגעים לעצמי..
לספור את ההצלחות שלי בשנה החולפת, לבחון וללמוד מהכשלונות ולהודות על הברכות..
בסוף שנת 2012 הודיתי ליקום על ששלח אלי את עמית הקטנה שלי ושנה לפני זה הודיתי על איתי..
השנה אני מודה על הבייבי השלישי שלי, העסק שלי, המקצוע שלי, הקריירה שלי, התשוקה שלי..
הוא עוד אמנם בחיתולים, עדין לא נפרד ממני ולא ממש יודע לצעוד לבד והוא בהחלט מספק לי הרבה לילות לבנים ללא שינה.. אבל הוא מאתגר אותו וממלא אותי בתחושת סיפוק ואושר כל יום ועם כל מצולם ומצולמת שמתרגשים כשהם מקבלים ממני את הזכרונות המצולמים שלהם.
אני רוצה להודות לכם על שנה מופלאה ומדהימה שהיתה עבורי נקודת מפנה בחיי...
תודה למצולמים המופלאים שלי, שחלקם היום כבר חברים,
תודה לעוקבים המפרגנים והמדהימים שלי,
תודה לחברי התומכים, המחזקים והמבינים.
ותודה אחרונה ונרגשת במיוחד לתא המשפחתי שלי.. מעגל התמיכה החזק ביותר שלי שהוא חלק בלתי נפרד מסטודיו ענבר גרושקה...
שתהיה לנו שנה של שלום, של הגשמה, של הצלחה ושל המון המון רגש!!
שלכם,
ענבר.



בקרו אותי באתר שלי - http://www.grushkain.com

מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה