יום חמישי, 30 במאי 2013

ואז הגיעה בייבי


אחרי כמה שנים בהן עשיתי את ה"סטאז'" שלי על מצלמות דמויות SLR הרגשתי שאני רוצה להתקדם למשהו קצת יותר מקצועי.
בדקתי וחיפשתי, חקרתי והשוותי ולבסוף רכשתי את הבייבי הראשונה שידעתי בחיי... מצלמת ניקון D5OOO.
הגעתי ל"תקופת ההתמחות"!
מי שלא חובב צילום לא יוכל לעולם להבין את ההתרגשות הזו שבלהוציא את המצלמה בפעם הראשונה מהקופסא.. לבחור איזו עדשה להרכיב ופשוט להתחיל לצלם..
מהיום שקיבלתי אותה נגלה בפני עולם שלם של "עומק שדה", "תאורה חיצונית" ועוד מושגים רבים שלא הכרתי בכלל משימוש במצלמות "רגילות" ושוב חזרתי לספסל הלימודים (מאמרים וסרטוני הדרכה באינטרנט) ויצאתי לכבוש יעדים נוספים.
עם המצלמה היקרה ההיא צילמתי את שנת הנישואים הראשונה שלי, את הירח דבש בסרי לנקה ואת החודשים הראשונים שלי עם איתי, בני הבכור.
הייתי אמא מאושרת לשניים.. לאיתי ולבייבי, המצלמה האהובה שלי.
כשחזרתי לעבודה בתום חופשת הלידה, סיפרתי לחברה לעבודה על הפעם הראשונה שצילמתי את איתי.
סיפרתי שהלכתי איתו ביד אחת ואיתה ביד השניה אל הסט שהכנתי. (אז עוד לא קראתי לזה סט, קראתי לזה המיטה שלי עם סדין לבן עליה...)

צילום תינוקות

החברה שלי צחקה עלי ושאלה אם מישהו היה נופל חלילה את מי הייתי תופסת קודם...
ושם, במעלית מלאה בעובדים שאני לא מכירה עניתי לה - "טוב אני מכירה את הילד רק שבוע..."
זה לא שיעשע את שאר האנשים במעלית ואפילו נתקלתי במבטים מזועזעים וכעוסים..
כמובן שזה היה בצחוק...!
היום אותה מצלמה כבר עברה לידיים אחרות ואני מקווה שהן מפיקות ממנה את אותה הנאה והתרגשות שאני הפקתי.. אז... כשעוד היתה שלי...

בואו להתרשם מעוד תמונות אצלי באתר: צילום תינוקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה