יום שישי, 6 בספטמבר 2013

כלה בהפתעה

מכירים את התחושה המופלאה הזו כשקורה משהו שהוא פשוט נכון?
כך הרגשתי כשפגשתי אותה...
פברואר.. זו היתה אמורה להיות עוד ארוחת ערב משפחתית... שגרתית למדי, בעל, בן, חמות, חם, גיס..
ראשונים הגיעו חיים ורוחלה, ההורים של רן, ישבנו, שתינו, שיחקנו עם איתי שהיה אז בן שנה וקצת, יושבים ומחכים לבועז.
דפיקה בדלת, מאחוריה עמדו בועז, זר פרחים (תמיד הוא מפנק בפרחים) והיא...
זרה עדין, אבל כל כך מוכרת... אני חושבת שהנפש שלי זיהתה את שלה מייד.
"מהר, תסגרי את הפה, אל תיראי מופתעת שהוא הביא מישהי.." אמרתי לעצמי, החלפת מבטים מהירה עם רוחלה כדי לבדוק אם היא יודעת משהו על זה.. כנראה שלא לפי ההפתעה שעל פניה.
באותו ערב התאהבנו בהילה.
אחרי שכולם כבר הלכו וסיימתי לסדר את הבית התקשרתי לרוחלה והסכמנו ביננו שהפעם זה זה!!
היקום זימן לה בת חדשה ולי אחות...
במאי הגיעה הצעת הנישואים, בדצמבר היתה החתונה ובסוף ינואר קיבלנו שיחת טלפון...
"הי דודה" הוא אומר לי.. תהיתי אם "דודה" היא המקבילה הנקבית ל"גיסנו".. מדברים עוד קצת ושוב, הנה ה"דודה" הזה.. מה יש לו?? הוא תמיד היה כזה מוזר???
בדודה השלישי כבר עצרתי ושאלתי אותו אם ידוע לו משהו שלי לא ואם נועה אחותי הקטנה נכנסה להריון.. ואז הם צחקו.
הם צחקו ואני צעקתי! כי סוף סוף הבנתי!!
אני עומדת להיות דודה והם עומדים להיות הורים!!!
והנה... 8 חודשים אחר לאחר מכן הגעתי עד אליהם הביתה כדי לתעד יחד איתם את האהבה המדהימה שלהם ואת מה שהיא יצרה..
לראשונה בחיי אני עומדת להיות דודה!!!













בקרו אותי באתר שלי - http://www.grushkain.com

מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo

2 תגובות: