יום שבת, 14 בספטמבר 2013

תחלמי לי חלום

אחרי ערב מהנה במיוחד של התכתבות עם חברה-צלמת-קולגה-גורו, נשארתי עם לב מלא ודף ריק...
אבל מהר מאוד המילים החלו להגיע.
את השיחה ביננו סיימנו בברכת חלומות פז ובקשה אחת מעוררת השראה מצידה - לכתוב לה חלום...
הדרך שלי לכתוב חלומות היא על ידי צילום.
הצבעוניות, הרקע, הרגש שמיתרגם לפיקסלים ואחר כך ללב הצופה... כל אלה הם האמצעי שלי להגשת חלומות,
מה שהזכיר לי מייד את החלום האחרון שיצא לי לחלום עבור חברה קרובה מאוד שהזמינה אצלי צילומי משפחה.
אני מכירה את יוליה כבר כמעט 8 שנים.
עבדנו ביחד באותה חברה, תיכננו את החתונות שלנו באותו זמן והיינו בהריון ביחד...
כפועל יוצא גם גידלנו ילדים בדיוק באותו גיל.
ניגשתי לעבודה - ליצור עבורה חלום משפחתי לצילומים לכבוד ראש השנה בלוקיישן חיצוני.
חלמתי על ירוק - צהבהב עם נגיעות תכלת, חלמתי על בדים רכים שעפים ברוח...
חלמתי על צחוק, מבט, רוך ואהבה... ואני שמחה מאוד שיצא לי להגשים עבורם את החלום...
לבקשת חברתי הצלמת-קולגה-גורו כבר חלמתי.. חלום עדין, סגלגל, מעונן ונוגה...
מה החלום שלכם?










בקרו אותי באתר שלי - http://www.grushkain.com

מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה