יום שבת, 6 ביולי 2013

זכרונות של שמש וצחוק

כשעמית נולדה, קצת לפני שפתחתי את עסק הצילום שלי, קיבלתי תגובה מדהימה לאחת התמונות שלה שפרסמתי בפייסבוק- "איזה כיף לילדים שלך שאמא שלהם יוצרת עבורם זיכרונות כל כך יפים!"
עכשיו, אל תתפסו אותי בפרטים הקטנים, זה לא ציטוט מדויק "מילה במילה" אבל המשמעות והתחושה שהתגובה הזו העבירה בי היתה מדהימה!!
אותה חברה שרשמה את זה הצליחה לקלוע בדיוק למהות של הרגש שלי, לתחושה שאני חייבת לתעד בסגנון מעט רומנטי את הזיכרונות של הילדים שלי.
אחרי מספר חודשים כשכבר פתחתי את עסק הצילום, ידעתי שזה  מה שאני רוצה להיות גם עבור אחרים - יוצרת זיכרונות..

כאשר טל פנתה אלי לצילום המשפחה הפרטית שלה ידעתי שאני רוצה ליצור עבורה זיכרונות מיוחדים ויפים של צחוק, תמימות ושמש.
המלצתי בחום על צילום הילדים בחוץ, כדי שהם יוכלו גם להשתעשע תוך כדי הצילומים ולא יהיו מוגבלים בסביבת הסטודיו... וכך היה...

בשעה 9:30 בדיוק, הגיעה טל עם מאיה בת ה-4 (כמעט) והראל בן השנה ו-9 חודשים, שני ילדים מדהימים ביופיים (כמו ההורים שלהם..) שקטים, מעט ביישנים וחייכנים.
ראשונה עלתה למרכז הבמה מאיה והחלה לגנוב את ההצגה מהארל.
אמרתי לטל שכדאי שתתחיל ללמד אותה מונחים מקצועיים כמו "לוקיישן" , "סט" ו-"טאץ' אפ" כי ממנה תצא דוגמנית!!
תשומת ליבו של הראל לעומת זאת סטתה אט אט לכיוון טרקטור שחלף במקום, שקית הדובונים שלו, כמה ילדים ששיחקו לידנו ולבסוף כשנתקלנו בבימבה עזובה טל הודיעה לי ברשמיות ש"זהו!", הראל סיים את הצילומים!
אבל אני המשכתי לעקוב אחריו ולהשמיע קולות מידי פעם בפעם כדי לתפוס איזה מבט ישר לעדשה...
בסופו של דבר לא צריך הרבה עזרים כדי לצלם כזה ילד חתיך, מספיק רק מבט אחד.

אז הנה חלק נכבד מהתמונות המדהימות שצילמנו אתמול בפארק, היתה חוויה כיפית, מלאה בצחוק קסום ומתגלגל של שני ילדים מאושרים, אמא אחת גאה וצלמת שפשוט מבינה כל יום מחדש כמה שהיא אוהבת ילדים!!











 מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה