יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

שתי עלמות

תשאלו כל צלמת הריון ומשפחה אם יצא להן להתחבר למצולמים שלהן והתשובה ברוב המקרים תהיה כן מוחלט!
זה קצת קשה להסביר איך בשעה- שעתיים של צילומים יכולה להיווצר כימיה מטורפת שמחברת בין אנשים.. אולי זה בגלל מידת החשיפה של אותו מצולם.
כאשר המצולמים שלי משתחררים לגמרי הם נותרים פשוט הם, כנים ואמיתיים אל מול העדשה שלי.
אני בתמורה לא נשארת אדישה ונחשפת גם...
אם אני אגיד שכל מצולם הוא מיוחד עבורי, וודאי תגלגלו עיניים מייד, אבל האמת היא שזה פשוט נכון!
כל מצולם מגיע אלי עם העולם הפנימי שלו, הצחוק שלו והסיפורים האישיים שלו ובמשך כמה שעות קצרות של צילומים אנו לומדים להכיר.
לא כולם יודעים את זה אבל הסיפורים, הצחוק והכיף שעשינו על הסט עוד נשארים איתי שעות ארוכות אחר כך במהלך שלב עריכת התמונות ותחושת החיבור המדהימה הזו מלווה אותי.

את אורלי וליאור הכרתי על סט צילומי ההריון שלהם, הם נכנסו אלי לסטודיו ולאט לאט השכבות החלו לרדת.
דרך העדשה שלי גיליתי זוג מדהים ומצחיק, זוג של נתינה ואהבה טוטאלית, זוג חם וחברותי.
סיימנו את הצילומים כשאנחנו כולנו מרחפים על ענן רך של התרגשות וכיף!
ההתרגשות הזו ליוותה אותי בכל שלבי העריכה של התמונות שלהם.

כשבועיים לאחר מכן פנתה אלי מיכל, אחותה הגדולה של אורלי כדי לקבוע גם צילומי הריון לה ולבעלה תומר.
כנראה שהכל נשאר במשפחה ולא הופתעתי לגלות זוג מדהים ומיוחד, מלא באהבה והענקה באותה המידה כמו אורלי וליאור!!
מאוד התרגשתי על ההזדמנות לצלם שתי אחיות ולתעד אותן ואת בני הזוג שלהם במסע המדהים הזה להורות.
שתיהן מצאו מקום מיוחד מאוד אצלי בלב.

אני רוצה לאחל למשפחת שמשון ומשפחת עובדיה המון המון אושר ונחת ושנים רבות מלאות באהבה!!






בקרו אותי באתר שלי - http://www.grushkain.com

מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה