יום רביעי, 5 ביוני 2013

אולד סקול ניו בורן

בדירה של סבא שלי, על הקיר בחדר השינה, תלויה לה תמונה.
תמונה של תינוק חייכן ושמנמן, שוכב עירום על הבטן ומרים את הראש.
אז, התינוק הזה עוד לא ידע.. אבל הוא יגדל להיות האדם האהוב עלי בעולם כולו (במקום הראשון עם איתי ועמית כמובן...) - סבא שלי.
עוד לפני תחביב הצילום שלי, שנים לפני שזה הפך גם לתחום עיסוק ומשלח ידי, התרגשתי מהתמונה הזו.. מהאותנטיות שבה!
מהקונספט הישן הזה של צילומי "ניו-בורן" אולד סקול סטייל.

את איתי צילמנו בפוזיציה דומה בגיל 6 חודשים והתמונה תלויה בגאון על קיר התמונות שלי בבית.
עכשיו הגיע התור של עמיתי...
בזריזות הכנו את הסט ועשינו לעמיתוש צילומי בזק.

 


יש עוד המון תמונות של איתי שנרצה לשחזר (ולשפר) עם עמית.
זה קונספט שאני מאוד אוהבת באופן כללי, כל מיני תמונות לפני ואחרי הריון ולידה, פוזיציה זהה של אותו ילד בכמה גילאים שונים או כמובן תמונות דומות של אחים.
עד הפעם הבאה - הנה תמונה של השחזור המתוכנן הבא...


מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה