יום חמישי, 6 ביוני 2013

my oh my, sweet as pie

שיחת טלפון, מספר לא מוכר...
אני מבינה שאולי זו לקוחה ומכחכחת בגרוני.
"הלו".. אוף! אני מרגישה כזו מפגרת.. למה אני צריכה לבקר את עצמי? "את נשמעת מתלהבת מידי" , "את לא נשמעת נלהבת מספיק"...
אני הרי נשמעת כמו עצמי ואני ממש מחבבת את עצמי, זאת אומרת אותי..!
מהקו השני אני שומעת קול מקסים וחברותי ששואל "הגעתי לענבר גרושקה?"
אני עונה בחיוב והיא מציגה את עצמה - אלינור, כבר משהו בי משתחרר.. הייתם מצפים שאחרי שנים של ניסיון של מענה טלפוני במוקד שירות שאני ארגיש מעט משוחררת יותר...
השיחה מתקדמת ואנחנו דנות בצילומי קייקסמאש לבן שלה, הדר, שחוגג יום הולדת שנה.
כבר הבנתי שעומדת מולי בחורה מקסימה.
קבענו וסגרנו וסיכמנו והיום הם הגיעו להצטלם.
כרגיל הכנתי את הסטודיו מראש וישבתי לעבוד בזמן שנותר לי עד לשעה שנקבעה.
כבר במדרגות שמעתי אותם ובדיוק כשאלינור התכוונה להקיש בדלת, פתחתי אותה..
תגובה ראשונית - בהלה קלה עם שילוב של תזוזה לאחור
תגובה משנית - צחוק חביב וחברותי.
הם נכנסו, אלינור, ניר והדר המתוק שעוד התרכבל לו מנומנם בידיים של אבא שלו, מנסה להבין לאן הוא הגיע ומי זו הבחורה שמחייכת אליו.
התחלנו בהכרות קצרה והתייעצות מקצועית על הביגוד לצילומים, בזמן הזה הדר כבר התחיל להתעורר..
כשכבר היה עירני לחלוטין ניגשנו למלאכה, התחלנו בסט רגיל בלי העוגה והדר התגלה כילד סקרן ביותר..!!
הוא הסתקרן והביע עניין ב"סופטבוקסים", בכבלים של החשמל, במצלמה הבאמת מעניינת שלי.. אבל הוא לא הביע עניין בלשבת.....
ואז.. הבאנו את העוגה!


במהלך צילומים שערכו שעה וקצת, גיליתי משפחה מקסימה שמבלה ביחד בצחוק ואהבה..
לראשונה אצלי בסטודיו גם ההורים זרמו לחלוטין והצטרפו ממש לצילומי הקייקסמאש וזו היתה חוויה מדהימה גם עבורי.
אז הנה מה שהפקנו היום- המתכון:
1. ילד יום הולדת הורס ומהמם
2. עוגה אחת מדהימה ביופיה
3. צלמת נלהבת
4. משפחה אחת מלאה בחום ואהבה










מזמינה אתכם להצטרף אלי גם לעמוד הפייסבוק שלי ולהמשיך לעקוב אחרי רעיונות צילום והשראות בעתיד:
http://www.facebook.com/inbar.photo


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה